Hoe vraag ik Mijn KeukenConcurrent aan?

Vul het formulier in

Voor het aanmaken van een Mijn KeukenConcurrent account hebben wij jouw gegevens nodig, deze vul je eenvoudig in op het formulier op deze pagina. Jouw gegevens worden alleen gebruikt voor het aanmaken van het Mijn KeukenConcurrent account.

We sturen je bevestiging e-mail met je inloggegevens

Als al jouw gegevens correct zijn ontvang je binnen één dag van ons een bevestigings e-mail met daarin de informatie hoe je jouw account kunt activeren.

FAQ

  • Hoe kan ik een account activeren?

    Een Mijn KeukenConcurrent account is bedoeld voor klanten die al een KeukenConcurrent keuken hebben staan of voor klanten waarbij de keuken nog geleverd moet worden.

    Heb je al een KeukenConcurrent keuken?
    Vraag eenvoudig je account aan het formulier op deze pagina. We verwerken je aanvraag zodat je snel toegang krijgt tot handige functies, zoals het bekijken van je ordergegevens, het bevestigen van je levering, het betalen van je bestelling en het aanvragen en inplannen van service op een moment dat jou uitkomt. Vergeet ook niet om je mail even te checken op ‘Mijn KeukenConcurrent’—het kan zijn dat je al een activatiemail hebt ontvangen!

    Heb je recent een KeukenConcurrent keuken gekocht en nog geen Mijn KeukenConcurrent?
    Geen zorgen, je ontvangt ongeveer vier weken voor de levering van je keuken een e-mail met alle details om je Mijn KeukenConcurrent account te activeren. Heb je deze niet gehad? Neem dan contact met ons op via  0416 - 53 93 69, of vraag een account aan via het formulier op deze pagina. 

  • Het lukt mij niet om in te loggen, wat moet ik nu doen?
    1. Ga naar de inlogpagina van Mijn KeukenConcurrent.

    2. Klik op 'wachtwoord vergeten' en vul je e-mailadres in. 
    3. Je ontvangt een link in je mail waarmee je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.
    4. Verander via de link het wachtwoord. 
    5. Probeer nogmaals om in te loggen met het nieuwe wachtwoord.

    Lukt dat niet, dan kun je ons ook bellen op 0416 - 53 93 69, of vul ons contactformulier in. We staan maandag tot en met vrijdag van 9:00-17:00 uur voor je klaar. We helpen je graag!

  • Ik heb een mail vanuit KeukenConcurrent ontvangen om een account te activeren, is dit phishing?

    Nee, dit is geen phishing! Wanneer de mail afkomstig is van noreply@keukenconcurrent.nl, kan je erop vertrouwen dat deze mail vanuit ons is.

  • Hoe meld ik een probleem

    Een probleem kun je melden via het contactformulier.
    Of telefonisch via 0416 - 53 93 69, maandag tot en met vrijdag van 9:00-17:00 uur voor je klaar.

Vraag je account aan

Vraag je account aan
Aanhef*
×