Welkom bij Mijn KeukenConcurrent

Mijn KeukenConcurrent is het klantenportaal van KeukenConcurrent. Je vindt er alles om de levering en de eventuele montage van jouw keuken soepel en snel te laten verlopen. Ook kun je gemakkelijk je ordergegevens inzien. Heb je nog geen Mijn KeukenConcurrent account, klik dan op account aanvragen.

De voordelen van Mijn KeukenConcurrent:

Ordergegevens inzien

Bekijk de status van je order, overal waar je maar wilt.

Levering inplannen en bevestigen

Lees alles over de levering en montage van jouw keuken. Waar moet je rekening mee houden en hoe bereidt je het één en ander voor? Dat vind je in mijn KeukenConcurrent.  Ook bevestig je eenvoudig de leverdatum en de eventuele montagedatum.

24/7 Service melden en volgen

Heb je service? Dan meld je deze eenvoudig via Mijn KeukenConcurrent, zo ben je niet afhankelijk van de openingstijden van de serviceafdeling. En meldt je de service wanneer het jou uitkomt. Tevens volg je eenvoudig jouw service melding.

Service plannen

Plan eenvoudig je servicebezoek in, wanneer het jouw uitkomt!

FAQ

  • Ik heb wel een KeukenConcurrent keuken, maar geen Mijn KeukenConcurrent account. Hoe kan ik een account aanvragen?

    Een Mijn KeukenConcurrent account is bedoeld voor klanten die al een KeukenConcurrent keuken hebben of voor klanten waarbij de keuken nog geleverd moet worden.

    Heb je al een KeukenConcurrent keuken?
    Vraag eenvoudig je account aan via dit formulier! We verwerken je aanvraag zodat je snel toegang krijgt tot handige functies, zoals het bekijken van je ordergegevens, het bevestigen van je levering, het betalen van je bestelling en het aanvragen en inplannen van service op een moment dat jou uitkomt. Vergeet ook niet om je mail even te checken op ‘Mijn KeukenConcurrent’, het kan zijn dat je al een activatiemail hebt ontvangen!

    Heb je recent een KeukenConcurrent keuken gekocht en nog geen Mijn KeukenConcurrent?
    Geen zorgen, je ontvangt ongeveer vier weken voor de levering van je keuken een e-mail met alle details om je Mijn KeukenConcurrent account te activeren. Heb je deze niet gehad? Neem dan contact met ons op via  0416 - 53 93 69, of vraag jouw account via dit formulier

  • Heb je al een KeukenConcurrent keuken?

    Vraag eenvoudig je account aan via dit formulier! We verwerken je aanvraag zodat je snel toegang krijgt tot handige functies, zoals het bekijken van je ordergegevens, het bevestigen van je levering, het betalen van je bestelling en het aanvragen en inplannen van service op een moment dat jou uitkomt. Vergeet ook niet om je mail even te checken op ‘Mijn KeukenConcurrent’—het kan zijn dat je al een activatiemail hebt ontvangen!

  • Heb je recent een KeukenConcurrent keuken gekocht en nog geen Mijn KeukenConcurrent?

    Geen zorgen, je ontvangt ongeveer vier weken voor de levering van je keuken een e-mail met alle details om je Mijn KeukenConcurrent account te activeren. Heb je deze niet gehad? Neem dan contact met ons op via  0416 - 53 93 69, of vraag hier een account aan.

  • Het lukt mij niet om in te loggen, wat moet ik nu doen?
    1. Ga naar de inlogpagina van Mijn KeukenConcurrent .

    2. Klik op 'wachtwoord vergeten' en vul je e-mailadres in. 
    3. Je ontvangt een link in je mail waarmee je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.
    4. Verander via de link het wachtwoord. 
    5. Probeer nogmaals om in te loggen met het nieuwe wachtwoord.

    Lukt dat niet, dan kun je ons ook bellen op 0416 - 53 93 69, of vul ons contactformulier in. We staan maandag tot en met vrijdag van 9:00-17:00 uur voor je klaar. We helpen je graag!

  • Ik heb een mail vanuit KeukenConcurrent ontvangen om een account te activeren, is dit phishing?

    Nee, dit is geen phishing! Wanneer de mail afkomstig is van noreply@keukenconcurrent.nl, kan je erop vertrouwen dat deze mail vanuit ons is.

  • Hoe vraag ik service aan via Mijn KeukenConcurrent
    1. Service aanvragen is mogelijk door in te loggen op Mijn KeukenConcurrent
    2. Ga naar ‘Mijn orders’ en klik bij de desbetreffende order op de knop ‘Start serviceaanvraag’. 
    3. Kies het artikel waarop je de service wilt melden. 
    4. Leg vervolgens uit wat er aan de hand is en voeg foto’s van de situatie toe als bijlage. Een foto verduidelijkt de situatie en zorgt ervoor dat klantenservice sneller kan helpen. Mocht een foto niet zijn geüpload, dan kan het zijn dat hier alsnog om wordt gevraagd. 
    5. Na het sturen van de aanvraag, kan je bij ‘Mijn serviceaanvragen’ de status van je aanvraag bijhouden.
  • Hoe log ik in op Mijn KeukenConcurrent?

    Log in via deze pagina, vul je e-mailadres en wachtwoord in. Vervolgens ontvang je een code via de SMS of via een multifactor authenticatie app. Vul deze code in en je bent ingelogd! Heb je nog geen account, vraag dan hier een account aan.

  • Kan ik mijn factuur inzien via Mijn KeukenConcurrent?

    Nee, dit is helaas nog niet mogelijk. De factuur is aan te vragen via 0416 - 53 93 69, of vul ons contactformulier in.

  • Kan ik de status van mijn lopende service ergens vinden?

    Ja, via Mijn KeukenConcurrent kan je bij ‘Mijn Serviceaanvragen’ de status van de lopende service volgen.

Wat kost mijn keuken?
Stel je keuken samen
×